OTIEN

2:23 AM

Witajcie!

„Diamenty są najlepszym przyjacielem dziewczyny”
-Marilyn Monroe
Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Otien naszyjnik, który możecie zobaczyć tutaj. Zachwyca swoją prostotą i elegancją. Jest delikatny, bardzo cenię sobie w nim minimalizm. Stworzony jest z dbałością o wszelkie szczegóły. Jest bez zapięcia, można go sobie samemu regulować. Nadaje się do każdej stylizacji, czy to na wieczorne wyjście czy do noszenia w ciągu dnia.


Paczka przyszła do mnie niesamowicie szybko, a oprócz tego w środku znalazłam mały gratis jakim były kolczyki. Nie zabrakło również kodu rabatowego na kolejne zakupy, co było ogromnym plusem. Sklep Otien posiada w swojej ofercie różnego rodzaju biżuterię, zegarki i odzież.

             Jeżeli poszukujecie biżuterii w podobnym stylu to mogę Wam z czystym sumieniem polecić stronę Otien
Trzymajcie się ciepło!


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudowny ten naszyjnik! :)) Ja osobiście nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się być naprawdę całkiem ciekawa :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny naszyjniczek :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny naszyjnik!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great review and great post. I love this necklace. I'm your new GFC follower # 26 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny naszyjnik :P

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny ♥ lubię minimalizm :3
    i świetny cytat :)
    ojeje *.* jesteś taaka śliczna ♥ cudne włosy :3
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy obserwacja jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania!

Dziękuję, że jesteś! ♥

Cooperation

Cooperation