SURPRISE

10:22 PM

Cześć!

Dzisiaj przyszła do mnie paczka od Dresslink. Naprawdę byłam zaskoczona, że tak szybko do mnie dotarła. Już na wstępie mogę powiedzieć, że jestem naprawdę zadowolona z zamówionych produktów. Przechodząc do rzeczy chciałabym pokazać Wam co sobie zamówiłam.
Pierwszą rzeczą jest zestaw pędzli. Dresslink słynie ze swoich pędzli, które są naprawdę dobre jakościowo i w praktyce też tak jest.
Mają przyjemne włosie i już nie mogę się doczekać, żeby zacząć z nich korzystać. Porównując cenę do jakości, są to naprawdę świetne pędzle w niskiej cenie. Następnym razem zamówię zestaw dużych pędzli i zrobię o nich osobną recenzję po dłuższym używaniu.


Drugą rzeczą jest sukienka mini z motywem kwiatowym, która od początku zwróciła moją uwagę!
Jest wykonana z dobrego jakościowo materiału. Jest elastyczna, podkreśla wszystkie kobiece walory! Jedynym minusem jest dekolt, który moim zdaniem mógłby być bardziej wycięty. Naprawdę ślicznie prezentuje się na ciele, możecie niedługo spodziewać się w niej stylizacji. 


Następna rzecz znalazła się w zamówienie wyłącznie dlatego, że była przeceniona o 100%. Zabawne, prawda? Na początku niezbyt mi się spodobała, może dlatego, że była bardzo pognieciona, a jak wzięłam ją do ręki materiał wydawał mi się nie dość, że twardy to jeszcze  mocno prześwitujący. Jednak gdy ją założyłam zmieniłam zdanie, naprawdę ładnie prezentuje się na ciele. Jest tylko delikatnie prześwitująca, pod wpływem ciepła stała się bardzo mięciutka i miła. Na pewno będę ją często nosić w domu, ponieważ naprawdę świetnie się w niej czuję, ale również nadaje się do luźnej, sportowej stylizacji.
Pokazuje Wam tylko fragment, ponieważ jest niewyprasowana oraz dlatego, że niedługo pojawi się stylizacja właśnie z tą bluzką, bądźcie cierpliwi. Jeżeli chcecie zobaczyć jak bluzka wygląda na stronie zachęcam to kliknięcia w link podany niżej.


Ostatnio rzeczą jest torebka typu shopper, w typowo marynarski wzór. Bardzo mi się spodobała ze względu na pojemność i wzór , kojarzy mi się z wakacjami i świetnie nadawałaby się jako torebka na plażę. Powędrowała ona do mojej mamy, gdyż jest wielką fanką toreb ( i perfum też ), w swojej szafie ma ich wielką kolekcje na każdą okazję. Z wad mogę się jedynie przyczepić do łańcucha, który mógłby być mocniejszy. Świetnie się prezentuje, jest pojemna i na pewno będzie często wykorzystywana jako torba na zakupy. 


Podsumowując, nie zawiodłam się na tym zamówieniu. Cieszę się również, że paczka przyszła tak szybko i jest dla mnie prezentem, ponieważ jutro będę obchodzić swoje urodziny. W najbliższym czasie pojawią się zdjęcia w kwiatowej sukience i luźny outfit w zamówionej bluzce, postaram się dobrze je wystylizować. Polecam Wam zamawianie na azjatyckich stronach, ponieważ są to w większości rzeczy prosto od producenta, które potem trafiają do naszych sieciówek w dużo wyższych cenach. Przez to, że są prosto od producenta, zapłacimy o wiele mniej. Jeśli chodzi o cło, jeszcze nigdy nie przetrzymali mi przesyłki, ale żeby nie ryzykować radzę zamawiać mniej rzeczy i pojedynczo. Jeśli zamówimy kilka takich samych rzeczy, celnicy będą traktować je jako na sprzedaż i wtedy na pewno nałożą cło, natomiast jeśli są to pojedyncze sztuki wiadomo, że są na własny użytek i wtedy odchodzą od cła. 

Polecacie zamawianie rzeczy z azjatyckich stron? Jak sądzicie opłaca się, czy wręcz przeciwnie?

Trzymajcie się!


You Might Also Like

90 komentarze

  1. Świetne rzeczy zamówiłaś <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne rzeczy! Nie mogę się doczekać stylizacji z ta bluzka ❤️!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! :) Niech wszystkie twoje marzenia będą przez Ciebie wytrwale spełniane :)
    Z rzeczami z azjatyckich stronek jest różnie, trzeba dobrze wybierać żeby nie trafić na zły materiał czy fason hihi.
    Pozdrawiam, buziaki,
    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam pędzle z Dresslink i jestem zadowolona :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się rozejrzeć za tymi pędzlami jak tylko wpłynie wypłata :) :D


    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie te pendzle od dawana ;)

    bajeerancko.blogspot.com - Zachęcam do obserwacji
    Zapraszam też na kanał na yt link na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio chciałam zamówić takie pędzle ♥ przekonałaś mnie i myślę, że niedługo sobie je kupie :D
    zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle są świetne! Ciuszki też, poklikałam :)
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ostatnio też przyszła paczka właśnie od Dresslink i jestem zadowolona z niej, ale opinie o takich stronach są różne. Każdemu dogodzić się nie da. ;)
    Torba jest świetna!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Toreba jest cudowna *.* Sukienka też bardzo mi się podoba ;)
    Poklikałam i pozdrawiam! :D Świetny design bloga ;3
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Trochę spóźnione, ale proszę, poklikałam, a zdjęcia robisz naprawdę świetne!

    Zapraszam na nowe DIY
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne rzeczy wybrałaś! :)) Wszystkiego najlepszego! :* Spełnienia marzeń! ^^ Ja również zamówiłam podobne pędzelki i są świetnej jakości. ^^
    Poklikałam :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro. Niezmiernie byłoby mi miło gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja? ;)

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zastanawiałam się nad tymi pędzlami... Bardzo podoba mi się torebka! :)
    Czekam na stylizacje :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kabelka je nádherná :) chválim :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zamówiłam ostatnio te pędzle i czekam aż do mnie przyjdą, już nie mogę się doczekać, żeby je wypróbować :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rzeczy zamówiłas! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam na tej stronie, ale muszę się zastanowić czy tego nie zmienić:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy. Też zastanawiałam się nad pędzlami ale jednak z nich zrezygnowałam :(
    Poklikałam :)
    Poklikasz u mnie? Była bym wdzięczna :)
    Zapraszam :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka i torba ;)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne rzeczy! Przydałyby mi się jakieś pędzle do makijażu ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też muszę zamówić sobie takie pędzelki, nigdy nie miałam jeszcze takiego zestawu, chociaż nie będę go raczej używać codziennie, tylko na jakieś specjalne okazje bo staram się nie malować :) Bardzo spodobała mi się także torebka, masz rację prezentuje się bardzo ładnie, ostatnio stałam się wielką fanką ubrań w paski, więc torebka też przypadła mi do gustu. Poklikałam i życzę owocnej współpracy!

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. sukeinka i torebka świetne! Poklikałam, poklikaj proszę tez u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka według mnie jest najlepsza ;) Poklikałam we wszystkie możliwe linki :) Ja obecnie oczekuję na moją pierwszą paczkę od dresslink.
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka - cudowna! Ogólnie świetne rzeczy wybrałaś ;)
    Genialny blog :) obserwujemy? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. pędzle też bym zamówiła, bo już się kiedyś na nie zasadzałam. poza tym bardzo podoba mi się torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna torebka!

    Chciałabym miec takie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na razie czekam na moją paczkę z dresslink. :c Cieszę się, że jesteś zadowolona ze swojej paczki:3
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się koszulka, jest w 100% w moim stylu. Sukienka też jest śliczna, zakochałam się w jej wzorze :)
    Buziaki! :*
    http://siostramimbli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zacznę od tego, że robisz na prawdę dobre zdjęcia :) jestem pod wrażeniem *.*
    prawda, pędzle od nich wszyscy chwalą :) kiedyś też się na nie skuszę ♥
    sukienka ma wspaniały print, a koszulka ciekawy design :) czekam na jej całkowite zaprezentowanie w stylizacji :)
    poklikane: pędzle 1,70$; sukienka 3,91$; bluzka 5,30$; torba 3,15$
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy. Najbardziej podoba mi się torba i bluzka!
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam :) przyznam, że torebka jest naprawdę cudowna :)
    Zapraszam do mnie http://smiejsacesiezpozlacanychmotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. No to teraz zcekam na posta ze stylizacja bluzeczki :)

    Nowy post ! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thankyou for stopping by to my blog! You have a lovely concept appearance on your blog! I like it :)

    Do you want to following each other? I hope we can keep in touch.

    Greeting from Indonesia,
    X,
    LILSHELULLABIES

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystko super kochana ;**

    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje, życzę owocnej współpracy. No i fajne rzeczy wybrałaś :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze nigdy z azjatyckich stron nie zamawiałam, ale przymierzam się do tego :) Super dostałaś te rzeczy. Pędzle faktycznie chyba warto zamówić!

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Mignęło mi tam niżej twoje selfie i na jednym z nich wyglądasz pół-azjatycko, zazdroszczę! T-T W każdym razie ja sama też zamawiam z chińskich stron i muszę powiedzieć, że porównując z ceną bardzo się opłaca.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi przodkowie właśnie stamtąd pochodzą. Głównie daleki Wschód ;)

      Usuń
    2. Moi przodkowie właśnie stamtąd pochodzą. Głównie daleki Wschód ;)

      Usuń
  39. Bardzo podoba mi się sukienka i ta torba z motywem marynarskim :D ;) Superr <3

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com
    zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. I'm your 19 followers dear! Thankyou xx lets keep in touch!

    Greeting from Indonesia,
    X,
    LILSHELULLABIES

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla dziewczyn jest tyle sklepów i propozycji! To totalnie niesprawiedliwe ^ ^
    A sukieneczka w kwiaty - cudo.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. mam takie pędzelki tylko różowe:) piękna torebka:)
    pozdrawiam:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka jest prześliczna, aż kojarzy mi się z wakacjami <3

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi też przyszła bardzo szybko ta paczka a to się ceni :) Myślę że wybrałaś cudowne rzeczy ;) Sądzę że w 100% opłaca się kupować z azjatyckich stron :D


    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy! Torebka genialna! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prze genialna torebka :)
    Najlepszego! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka jest świetna, ma bardzo ladne wyrazne kolory, a ja to uwielbiam :)
    torebka również baaardzo mi się podoba <3

    1,70$, 5,96$, 7,93$, torba juz jest niedostepna

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  49. muszę zamówić sobie jakieś pędzelki! te wyglądają super ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest najlepsza, chętnie zobaczę posta ze stylizacją :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyznaję, że paczka naprawdę świetna!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  53. świetna ta sukienka te pędzelki posiadam w tej wersji co Ty masz i te w większej i powiem Ci że dobrze mi sie sprawdzają do oczy jednak sa troszkę duże ale do nałożenia jednego cienia naprawdę fajne, ale dobrze tez sprawdazją się do wykonturowania nosa czy wklepania korektora
    Pozdrawiam poklikałam i obserwuje
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  54. Torebka mnie zachwyciła :)
    Poklikałam w linki - 1,70$, 3,35$, 4,82$, 3,15$ :)
    + Obserwuję :)

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo mi zależy, z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zamówione rzeczy bardzo ładne.
    Na pędzelki czaję się od dłuższego czasu,ale na razie nie są mi jakoś nad wyraz potrzebne. ;)

    ODNOWA BLOGA - ZAPRASZAM >>KLIK<<

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna sukienka i torebka <3.
    Dobry wybór ;D

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna jest ta torebka :D
    Poklikane :)
    Simday blog (Klik!)

    OdpowiedzUsuń
  58. dominowaam Ci do LBA. poczytasz?
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze nie miałam okazji zamawiać z takich stron ;/
    poklikane :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne pędzle :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem ciekawa jak spiszą sie pędzle w akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne pędzle i sukienkaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny blog! Ciekawie napisany post :) Widać, że znasz się na tym i robisz to świetnie! Szacunek :)

    My zapraszamy do nas, jesteśmy amatorami :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. You've got great things ♥

    Please check out my new post, too! If you want, let's follow each other's blog and other social media sites? I'd love to hear something from you. Let me know! :)
    www.cielofernando.com

    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  65. Awesome post! Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  66. Też ostatnio otrzymałam zamówienie z Dresslink i byłam niezwykle zaskoczona, oczywiście w dobrym sensie jakością produktów :)
    Poklikane, ceny- US$ 1.70 US$ 3.35


    Czy mogłabyś poklikac w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Lovely post, so many cute items! Love the dress and the striped bag! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. i love the bag! and those brushes container uggr so dainty!!

    keep in touch! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. So great:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  70. fajnie przygotowany post! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. też miałam na oku tą torebkę a teraz mogę tylko żałować :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudowne rzeczy! Świetny post !

    Mam prosbe. Zaczynam swoją pierwszą współpracę i potrzebne mi "kliki". Z góry dziękuję całym serduszkiem!
    nelloes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowne rzeczy! Świetny post !

    Mam prosbe. Zaczynam swoją pierwszą współpracę i potrzebne mi "kliki". Z góry dziękuję całym serduszkiem!
    nelloes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie: http://brunettes-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne pędzelki. Kocham te białe pojemniczki z ikea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ikei mam te większe, a ten jest albo z biedronki albo ze sklepu "wszystko po 5" :D

      Usuń
  76. Świetny post :)Torebka jest prześliczna :) zapraszam do siebie i dodałam do obserwowanych :)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie zamawiałam nigdy nic z takich stron ;p świetna torba ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Super rzeczy! Poklikałam! :)

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  79. would you like to follow each other on GFC and google+? ^__^
    Michelle | MishCheungX - UK Beauty & Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne pędzle kochana!
    Zapraszam do mnie
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Torba jest mistrzowska! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy obserwacja jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania!

Dziękuję, że jesteś! ♥

Cooperation

Cooperation