COSMEPICK

10:43 PM

Witajcie!

Przychodzę do Was ze świeżą recenzją kosmetyków do pielęgnacji od Cosmepick. Jak wiecie, albo nie wiecie ostatnio skończyła mi się cała pielęgnacja. Kiedy przejrzałam ofertę Cosmepick byłam pod wielkim wrażeniem, że połączyli kolorówkę z pielęgnacją. Mają dosyć duży wybór kosmetyków i miałam naprawdę duży problem na co się zdecydować. 

BODY PEELING


Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie 3 olejów - z kamelii japońskiej, słodkich migdałów oraz winogron - wspomaga wyszczuplanie oraz odżywia i doskonale wygładza ciało. Wyselekcjonowane kryształki cukru usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i jędrność skóry. Regularne stosowanie peelingu do ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a zniewalający orientalny zapach relaksuje zmysły, odpręża umysł i wyraźnie poprawia nastrój.


  • olej winogronowy 
  • olej ze słodkich migdałów 
  • dongbaek (tsubaki) oil 
  • floral nectar
Ich produkty zachęcają przede wszystkim swoim wyglądem i estetyką opakowania. Po za tym,po otwarciu zwala nas z nóg cudowny zapach. I nie, nie jest to zbyt duże słowo, tak po prostu jest. Pierwszy raz się spotkałam z tak intensywnie pachnącym kosmetykiem, przy czym jest on jak najbardziej naturalny. Dla mnie dużym plusem jest jego konsystencja, która jest gęsta, nie lejąca się. Kiedy go nakładamy nie musimy się obawiać, że będziemy mieli bałagan w całej łazience. Dobrze złuszcza skórę, pozostawiając ją gładką i nawilżoną. Zawarte w nim olejki pozostają na skórze nawet po zmyciu, co pozwala na jeszcze lepsze nawilżenie naszej skóry.

BODY PEELING


Peeling o właściwościach złuszczających i wygładzających, zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Peeling regulując mikrokrążenie, ujędrnia i odmładza skórę, a energetyzujący zapach grapefruita relaksuje i poprawia nastrój na cały dzień.

SKŁADNIKI AKTYWNE:


  • olej winogronowy 
  • olej ze slodkich migdałów 
  • ginger exctract 
  • floral nectar 
  • phytpeel grejpfrut

Podobnie i w tym wybrańcu zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze, w cudownym zapachu grejpfruta, który kojarzy mi się z moim ulubionym grejpfrutowym sorbetem. A po drugie, orzeźwia i pięknie wygładza skórę! Co do efektu wyszczuplania nie mam zdania, jedynie co zauważyłam to, że ma właściwości rozgrzewające. Pewnie to przez imbir, który swoją drogą nie rozpuszcza się w całości i może zostawać na dnie wanny/prysznicu, czy gdziekolwiek robicie swoje spa. Dla mnie jest idealny i chętnie wypróbuję balsam z tej serii, jestem bardzo ciekawa jak się będzie sprawdzał.

BODY BUTTER



Masło o egzotycznym zapachu marakui poprawia elastyczność skóry, chroni ją i nawilża. Reguluje także wydzielanie sebum, a dodatkowo spowalnia procesy starzenia się skóry. Witamina K zawarta w oleju z makarui wspaniale działa na skórę naczynkową, trądzik różowaty oraz wszelkiego rodzaju zaczerwienienia. Produkt świetnie sprawdza się także w masażu sportowym ze względu na swoje właściwości przeciwzapalne, jak również łagodzące obrzęki oraz bóle mięśni.

DZIAŁANIE OLEJKU Z PESTEK MARAKUI:

  • nawilża i chroni 
  • poprawia elastyczność skóry 
  • uspokaja skórę i łagodzi stany zapalne 
  • reguluje wydzielanie sebum 
  • spowalnia procesy starzenia się skóry 
  • regeneruje i przywraca warstwę lipidową 
  • łagodzi obrzęki i bóle mięśni 
  • świetnie sprawdza się w masażu sportowym, gdyż posiada właściwości przeciwzapalne
Kolejny cudowny zapach i kolejny ulubieniec. Wiem, że zaczynam się powtarzać, ale zachęcam Was do przetestowania i własnej oceny. Tutaj mamy doczynienia już z masłem do ciała o przepięknym zapachu marakui. W okresie jesienno-zimowym chyba częściej sięgamy właśnie po masła do ciała niż balsamy, bo są bardziej tłuste, a my potrzebujemy większego nawilżenia. Dlaczego więc nie możemy sobie pozwolić na trochę tropiku w te ponure jesienne dni. Chociaż druga połowa września podobno ma być upalna, może Cosmepick to przewidział i dlatego wciąż mają same wakacyjne zapachy?

BODY BALM



Pielęgnująca formuła zawiera wyselekcjonowane składniki aktywne, które skutecznie regenerują naskórek i intensywnie odżywiają skórę, nadając jej aksamitną gładkość.Witaminy A i E poprawiają kondycję skóry, opóźniają procesy starzenia się skóry, przeciwdziałają utracie jej elastyczności i sprawiają, że zachowuje jędrność i odzyskuje miękkość.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

  • shajio sea buckthorn berry oil - olej z rokitnika
  • kompleks witamin a, e, f
  • d-panthenol

Z całego zamówienia najbardziej byłam ciekawa oto tego specyfiku! Rokitnik zawiera wysoką zawartość fenolokwasów, flawonoidów i witamin, dzięki czemu nie tylko leczy i pielęgnuje, ale również odmładza. Czyżby cud natury? Jestem w trakcie testowania tych kosmetyków i nie mogę w pełni wypowiedzieć się na temat ich skuteczności na dłuższą metę, jedynie mogę Wam przedstawić swoje pierwsze odczucia na ich temat. W tym przypadku znowu się nie rozczarowałam! Balsam jest w estetycznym i poręcznym opakowaniu, przepięknie pachnie, świetnie się rozprowadza. Wystarczy już niewielka ilość, żeby wysmarować całe ciało. Głęboko nawilża, od razu można zauważyć poprawę w gładkości skóry. Zapach, który jak wspomniałam pięknie pachnie, ale przede wszystkim naturalnie, utrzymuje się również na ciele.

Naprawdę jestem zadowolona z tego zamówienia i muszę przyznać, że ostatnio mam szczęście do zakupów, już dawno nie było żadnego bubla. Podsumowując, naprawdę warto przetestować te kosmetyki, dlatego zachęcam do przejrzenia oferty Cosmepick. Polecam również zajrzeć na ich kolorówkę, gdzie możemy znaleźć pomadki w kredce, lakiery do paznokci w cudowny kolorach i wiele innych cudowności. W międzyczasie możecie wchodzić i obserwować ich na Instagramie @cosmepick oraz fanpage Cosmepick.
Lubicie kosmetyki do pielęgnacji ciała? Macie w nich swoich ulubieńców?

Trzymajcie się!

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Świetny post :D Jeśli skończą mi się moje kosmetyki zawędruję za Twoją opinią :P
    Osobiście korzystam z kosmetyków firmy Mary Kay i również mnie nie zawiodły ^.^
    Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz:
    http://run-sunshine.blogspot.com/2015/09/prolog.html
    Miłego poniedziałku ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post :-) uwielbiam takie peelingi i na pewno przejrze ofertę tej marki ;-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam czytać Twojego bloga! <3 Opinia produktów jak zwykle cudowna! :* Naprawdę zachęciłaś mnie do przetestowania ich, a opisy ich zapachu... ach normalnie sama je poczułam :D :))
    Jak zwykle świetny post! ^.^

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. grejpfrutowy peeling wygląda super!
    pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe kosmetyki ! <3



    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki! Wyglądają ładnie i estetycznie. :)
    Piękny kocurek! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. może głupio się przyznawać ale nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej firmy... ;) ale zaciekawiłaś mnie swoimi opisami

    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, przyznam, że peelingi wyglądają ciekawie ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. super notka!
    http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisana recenzja :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I really like your tips. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny design bloga + bardzo wyczerpujący post + śliczne zdjęcia! = zostaję na dłużej i obserwuję ♥

    MY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki do pielęgnacji to podstawa! świetny post! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite produkty, chyba skuszę się na zakupy u nich :D

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham peelingi ;3
    http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś zbytnio nie przykładam tak wielkiej wagi co do kosmetyków do ciała. Używam balsamu, który kupi mama i który po prostu jest w domu xD
    Buziaki :* Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami, a że uwielbiam peelingi na pewno wyprobuje któryś z zaprezentowanych. ;))

    Jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem. ;)
    Fajnie tutaj! Podobają mi się pomysły postów i przede wszystkim Twój osobisty pomysł na charakter i tematykę bloga. ;) Robienie czegoś dla siebie i na swój sposób to ogromna wartość. ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, który jest jeszcze młodziutkim blogiem, ale staram się ciągle go czymś wypełniać. Może spodoba Ci się tematyka i zostaniesz na dłużej lub po prostu zostawisz mały ślad. Będzie mi niezmiernie miło, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ten pierwszy peeling ma cudowny kolor!

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam ich nigdy, ale ten pierwszy wygląda bardzo zachęcająco!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten grejpfrutowy chyba najbardziej do mnie przemawia :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne kosmetyki i design ładny
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny post.

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy peeling ma przepiękny kolor! :) Uwielbiam używać takich kosmetyków, właśnie szukam czegoś dla siebie jednak tych o których wspomniałaś nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe kosmetyki,a zapachy muszą być cudne!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe kosmetyki wypróbuje na pewno
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak na co dzień nie używam peelingów, to zakochałam się w tym grejpfrutowym. Będzie mój :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam tych kosmetyków, nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD! szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie miałam styczności z tą firmą :)

    Zapraszam, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  29. suuuper ! może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie na blogu justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello from Spain: great review. Fabulous beauty products.Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny wpis ;*
    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko fajnie wygląda, ale nic z tego nie miałam i chyba to się zmieni. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko jest tak fajnie opisane :) Gdyby nie to, że nie używam tych wszystkich mazidełek na pewno bym kupiła!

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  34. Super szablon bloga i design <3 , mega post! chętnie wpadnę tutaj częściej, buziaki Kochana!
    Jasne, ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe kosmetyki! Ten peeling wydaje się świetny :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy obserwacja jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania!

Dziękuję, że jesteś! ♥

Cooperation

Cooperation