PERSONALIZE YOUR BRACELET SOUFEEL

5:32 PM

Witajcie!

Charmsy zachwycają kobiety na całym świecie. Są idealnym prezentem na każdą okazję ze względu na swoją indywidualność. Stwórz własną, wyjątkową bransoletkę doczepiając swoje ulubione zawieszki. 

Może się stać pamiątką po ważnych wspomnieniach. Możesz je dowolnie doczepiać, wymieniać, kobieta przecież zmienną jest! SOUFEEL oferuje nam srebrną biżuterię - bransoletki i charmsy. Wszystkie elementy są wykonane z prawdziwego srebra, kryształów Swarovskiego a także ze szkła Murano.

Na paczkę czekałam 2 tygodnie, ale warto było trochę poczekać. Wszystko było dokładnie zapakowane, a każda osobna zawieszka i bransoleta były w oddzielnych woreczkach. Zestaw zawierał oryginalne pudełeczko wyłożone aksamitem, w którym znajdowała się ściereczka. Dodatkowo znajdowała się tam również firmowa torebka SOUFEEL, która świetnie nadaję się na prezent.
Ja swoją podarowałam mojej mamie na prezent, ze względu na wybraną specjalnie dla niej zawieszką. Uważam, że jest to idealny prezent dla każdej kobiety i wyjątkowej, bliskiej naszemu serca osoby.

Warto wspomnieć również o tym, że powyżej 50$ przesyłka jest darmowa oraz mamy możliwość zwrotu zamówionej biżuterii w ciągu 365 dni. Dodatkowo na hasło BLOG5 macie rabat -5% na zakupy. Naprawdę mogę polecić tę firmę - za szybką wysyłkę, jakość produktów oraz miły i rzeczowy kontakt. Każdemu z czystego serca mogę polecić SOUFEEL - za szybką wysyłkę, za jakość produktów i za bardzo miły kontakt!
Co o sądzicie o tej firmie? I jak podoba wam się pomysł na ten prezent?

Trzymajcie się!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny pomysł na prezent! :)) Stworzyłaś naprawdę prześliczną bransoletkę! *.*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym dostała taki prezent to skakałabym z radości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od nich bransoletkę i uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta bransoletka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zawieszki wybrałaś :3 ja na paczke czekałam tydzień dłużej, ale to dla mnie nie problem :P
    soufeel jest genialne ♥ świetna jakość, pomysłowe charmsy :D
    świetny gest, że zamówiłaś ją dla mamy, ta zawieszka dla niej jak dla mnie najlepsza ♥
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy obserwacja jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania!

Dziękuję, że jesteś! ♥

Cooperation

Cooperation